sobota, grudnia 10

:3

Heeej. Dzisiaj sobota, czyli dla mnie dzień nic nierobienia i lenistwa. xD Wstałam ok. 12, zrobiłam trochę porządku w pokoju, ponudziłam się, a ok 16 mieliśmy w domu gości. Za chwilę chyba obejrzę sobie 'One Day', a wczoraj oglądałam 'Przed świtem', na którym bardzo się wzruszyłam.
Ostatnio mam bardzo mało czasu, dlatego minęło tyle czasu od mojego ostatniego postu. Tydzień minął fajnie, szczególnie dzięki Mikołajkom! Dostałam fajne prezenty, a konkretnie pieniądze, słodycze, słodkiee kapcie(xD) i tablet. W czwartek byłam na szkolnej wycieczce w planetarium, było trochę nudnawo ale ok. xD

Ogólnie to nie lubię zimy, ale marzy mi się taki widok! :3 No bo jak to? Święta bez śniegu? Święta coraz bliżej, a tu śniegu nie widać -.- Kilka dni temu spadł, jednakże dosłownie na moment, ponieważ na następny dzień nie było po nim śladu..

1 komentarz:

Ankyls pisze...

ale piękne zdjęcie ! :)