piątek, grudnia 23

Nanana :3

Długo nie pisał,bo jak wiecie okres przedświąteczny i wszyscy nauczyciele robią kartkówki,zadają i trzeba się pouczyć...Dzisiaj piątek,cudowny dzień,bo oczywiście wolny :) O 9:00 mama zadzwoniła do mnie z pracy ,jednocześnie ściągając mnie oczywiście z łóżka,żeby poszła na zakupy i kupiła rzeczy na święta. Poszłam o 10:00 wróciłam po 11;00. Nie lubię robić zakupów,a wy? Ja lubię tylko zakupy ,na których można kupić ubrania,mrau <3 Własnie po zrobieniu zakupów poszłam do Rossmana i kupiłam trzy lakiery i błyszczyk.Będę malowała sobie paznokcie na wigilię...Zaraz zobaczycie na jakie kolory. Ogólnie chce na niebiesko z malutkimi zielonymi kropeczkami,hm...albo białymi? Jeszcze zobaczę. Dodam dla was,także zdjęcie mojego stroju na wigilię,a w następnym poście...moje zdjęcie :3 Potem zrobię recenzję tych lakierów :D