czwartek, grudnia 29

H&M





Hejhejhej!
Byłam dzisiaj w Zgorzelcu w plazie i zrobiłam zakupy w h&m i Orsay :3 Tak więc o 9;00 się wybrałam,a o 9:30 już byłam na miejscu.Poszłam do Orsay i nic sobie nie wypatrzyłam,ale K.,z którą byłam kupiła sobie pierścionek i dwie pary kolczyków.Potem poszłyśmy do h&m i oczywiście na wejście już miałam 3 rzeczy w ręce. Uroki ciuchów z h&m hahhaha :D Potem upatrzyłam spodnie i poszłam mierzyć. Skończyło się na tym,że wzięłam czarne rurki,czarną bluzkę z 'tęczową' Nirvaną i jeansową koszulę z brązowym paskiem. Zaraz pokażę wam zdjęcia. Potem do Camaieu ,ale tam nic nie było. Na koniec poszłyśmy do kawiarni na koktajl truskawkowy. Zrezygnowana,że nie kupiłam żadnej biżuterii skoczyłam jeszcze raz do Orsay i kupiłam 3 pary kolczyków <3 W następnym poście dodam swoje zdjęcie,bo teraz nie chcę mi się robić recenzji lakierów ^^' . Ten sweterek jest od kuzynki ;3

Brak komentarzy: